Preparing an Adventure! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Preparing an Adventure! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Preparing an Adventure!

Door: Joran Donkersloot

Blijf op de hoogte en volg Joran

16 December 2013 | Nederland, Alkmaar

Hallo Allemaal,

Een tijd geleden is mij het idee aangereikt om om mee te mogen gaan naar Nieuw-Zeeland, Het doel om familie te gaan bezoeken. Ik vond dat een prachtig idee, en ben me gaan oriënteren. Ik kwam al snel tot de ontdekking dat er zoveel te zien, dat ik erover nadacht om een paar weken extra aan de reis toe te voegen.

Bij het onderzoeken van de mogelijkheden die ik ga ondernemen kwam ik tot de ontdekking dat er prachtige groepreizen zijn. Van treinreizen tot actieve trektochten. Allemaal zeer leuk, maar is dat voor mij niet haalbaar. Je zoeft van hotspot naar hotspot door het gehele land, en ik wilde toch meer vrijheid hebben om op eigen tempo het land ontdekken. Nu ben ik uitgekomen op een leuk pakket. Een aantal overnachtingen in Youthhostels +reisuren met touringcarbussen.

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het pakken van mijn tassen. Een zware klus, want wat ga je meenemen, als je lange tijd(6 a 7 weken) van huis bent. Uiteindelijk is alles goed gekomen en ik ben klaar voor vertrek.
Morgen (Dinsdag) vroeg ga ik per trein naar Schiphol en dan kan de reis beginnen!!

Veel lees plezier en ik schrijf jullie snel.

Liefs, Joran

• 17 December 2013 - 01:10

W J.Sahetapy:

Hey Joran...whoow wat geweldig voor jou dat jij dit lekker gaat doen.
    Wens jou een hele fijne reis en belevenis toe...en hey...Geniet er van vriend.
    Ik ga jou/jullie zeer zeker volgen

• 17 December 2013 - 06:06

Rinnie:

leuk zo'n reisverslag Joran
    goeie reis morgen

• 17 December 2013 - 12:49

Paul Thomas:

Heb ik je gemist op de trein vanmorgen Joran. Ik hoop dat het niet kwam omdat jij je verslapen hebt ;-)
    GENIETEN!!!!!

• 17 December 2013 - 13:21

Gretha:

Heee Joran, goed idee new zealand. Wij gaan in 2014 ook weer heen. Doe je noord en zuid? Wij waarschijnlijk alleen Zuidereiland, vinden we mooier. Goeie reis en wie weet, blijf je daar wel........ Groet, Gretha.

• 17 December 2013 - 17:19

Donald: