Bye bye nederland - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Bye bye nederland - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Bye bye nederland

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

18 December 2013 | Taiwan, Taipei

Hoi iedereen,

De laatste paar dagen voor mijn vlucht waren een gekke huis. Het was nog een hele kluif om mijn tas te pakken, omdat het klimaat in taiwan en nieuw-zeeland erg verschillend is. De dag voor vertrek werd ik opgehaald door mijn ma om daar de nacht door te brengen, zodat we de volgende dag samen naar het vliegveld konden gaan.
Vroeg in de ochtend ging de wekker zodat we ons niet hoeften te haasten om op tijd op Schiphol te zijn. Onderweg kregen we gezelschap van het " uitzwaai comité ". Op schiphol aangekomen brachten we eerst onze koffers we en checkten we in.Niet veel later begaven we ons naar de gate waar het vliegtuig al stond te wachten. Bij het boarden veroorzaakte ik nog al wat reuring, omdat ik niet door de poortjes kan vanwege mijn icd.Ik kon zien van "wat moeten we hiermee".Na wat overleg kon ik langs de poortjes en mocht ik op de fouilleer plek gaan staan. Na de controle was het dan zover. We konden het vliegtuig in van China Airlines.
Zodra we opgestegen waren,zo rond half 2 in de middag kregen we vrijwel ons avondeten geseveerd. Vreemd dacht ik, maar het werd al snel duidelijk. We vlogen tegen de tijd in. Tijdens de nacht werd onze slaap helaas van tijd tot tijd verstoord door kinderen die "luchtalarmpjes" werden. Tegen de ochtend lokale tijd kwamen we op het vliegveld van bankok aan,waar we onze benen konden strekken, wat wel een must was na 11 uur in het vliegtuig. Waar ik van opkeek was dat we als transferpassagiers weer door een controle met poortjes moesten. Na de controle werd onze vlucht hervat en kwam onze eindbestemming Taipei eindelijk in zicht
Bij aankomst In Taipei kwamen we er achter dat onze transfer naar het hotel er niet was. Na veel navraag kwamen we er achter dat onze transfer nooit geboekt was. We hebben een taxi geregeld en werden we naar het hotel gebracht. In het hotel en ging ik meteen slapen. ik was gesloopt.

Ik zal snel weer een verslag komen

Liefs, Joran

  • 22 December 2013 - 21:57

    Ellen:

    Klinkt vermoeiend Joran maar nu op plaats van bestemming. Ben benieuwd hoe je het ervaart!
    Liefs ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 20431

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: