Welkom - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

25 April 2010 | Nederland, Heerhugowaard

Heey Allemaal,

Welkom op mijn weblog over de tour die ik ga maken.

Ik ben al een tijdje bezig met van alles aan het regelen.
Ik ben al een paar keer bij het reisbureau langs geweest om alle vragen af te vuren die ik maar weet, en om een beeld te krijgen van wat de reis inhoud en hoe het voor mij het handigst is om dit te gaan beleven.

Op het moment ben ik bezig met met het zoeken van de benodigde dingen die handig zijn voor de bagage.
Ook ben ik het internet aan het afstruinen om alle informatie over de route en de steden/dorpjes te verzamelen die ik ga bezoeken. Dit om een beter beeld te krijgen.

Ik had aanvankelijk de planning aangehouden die het reisbureau had gegeven, maar toen ik er achter kwam wat er allemaal te doen was in Toronto, Jasper, Banff en Vancouver (en Island) heb ik een aantal dagen per stop extra er tussen geplakt om meer van de omgeving te zien.

omdat ik nog niet heb geboekt kan ik ook nog niet alle details laten weten en zal de reis in een apart verslag neer zetten :D.

Nou weer een hele hoop.

O jah ik ga aankomende week BOEKEN!!!!!!!!!!! dus dan zal ik weer een bericht achter laten

Tot dan :)

  • 25 April 2010 - 07:40

    Myriel:

    Gaaf, joh! Succes met alles :)

  • 25 April 2010 - 14:38

    Jeroen:

    Heel veel Succes enne we blijven je volgen vanuit hier...

    Groeten

  • 25 April 2010 - 15:25

    Donald:

    Goed bezig man. Veel plezier met de voorbereidingen en als je vragen hebt f wilt sparren zoals de afgelopen weken, you know the name, you've got the number!

  • 25 April 2010 - 16:52

    Yngwe:

    Leuk idee dit dagboek! Heel veel plezier! maak er wat moois van!:D

  • 25 April 2010 - 18:17

    Mams:

    Hee die blije Joran!

    Natuurlijk is je profiel foto gemaakt in een ..... !

    Wat een goed idee van je om zo je reisverslag voor ieder die t leuk vindt te laten lezen!
    Ik reis graag in gedachten met je mee. Succes met boeken, en bel gerust Rin in Franeker om dingen te vragen!

    Hoe krijgt een normaal mens hier een smiley in *^&$%! @

    liefs mam

  • 30 April 2010 - 08:24

    Jetske:

    Hoi lieve Joran,

    Hoever ben je met je voorbereiding?
    Weet je al een vertrekdatum bijvoorbeeld???

    Groetjes van een nieuwsgierige reisverslaglezer ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 20448

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: