Terug in nederland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Terug in nederland - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Terug in nederland

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

05 Juni 2010 | Nederland, Castricum

Hoi allemaal,

ik ben zoals je dat zegt "terug in Nederland". het is wel gek om zo snel weer terug te zijn, maar jah het leven gaat zo als het komt......

ik heb de vliegreis terug goed overleeft. ik ben na mijn aankomt meteen naar het ziekenhuis gegaan voor de nodige controle.

Nu zit ik in Castricum bij mijn moeder en ben aan het bij komen van de jet-lek..... en daarna weer naar mijn huisje terug om het leven hier weer op te pakken.....

Voor deze reis zit het er op, helaas onverwachts wending, maar wel een gave ontdekking.. ik heb in Canada (Toronto) veel mee gemaakt en dat pakt niemand me meer af ;)... ik heb kennis gemaakt met een ander stukje van de wereld, en een andere cultuur...

ik zal canada en Toronto wel missen......

nou dat was het dan voor nu......

als ik de reis nog een keer ga maken laat ik hier weer een berichtje achter en komen er weer reisverslagen zoals deze .....


Groetjes, Joran

See all you al!!!!!!!!!!!!!!

  • 05 Juni 2010 - 19:25

    Jolein :

    Welkom thuis Joran!
    Nu even de zomer vieren en daarna weer lekker plannen maken!

  • 10 Juni 2010 - 13:21

    Nicolle Van Dijk:

    Hoi Joran,

    Ik hoorde van Jetske dat jij via deze site verslag deed van je reis en heb eens een kijkje genomen. Hoop dat je toch weer opnieuw een leuke reis kan gaan maken, want reizen laat je inderdaad anders denken. Ik vond het moedig dat je zo in je uppie bent gegaan, gelukkig zijn er in Canada een goeie medische voorzieningen. Ik hoor van je moeder of misschien van jou als je weer op reis gaat! Voor nu: heel veel sterkte en hoop dat je niet te erg geschrokken bent.(meestal schrikt de omgeving erger....)

    Groetjes,
    Nicolle Smit-van Dijk.

  • 12 Juni 2010 - 19:08

    Hans:

    welcome back

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 20527

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: