Het einde van deze reis - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Het einde van deze reis - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Het einde van deze reis

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

29 Mei 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

ik wilde maar weer eens een updateje geven vanuit het Toronto General Hospital.
in verband met de vraag en de hoop dat ik deze reis nog kan afmaken wil ik graag wat dingen ophelderen.

ik lig nu al weer 5 dagen in het ziekenhuis en ik heb een aantal stresstests gehad om te kijken of ze nog een keer de aanleiding voor de schok te kunnen uitlokken. dat is niet gebeurt "gelukkig". ze kunnen er niet echt een goed verband er voor vinden en omdat ze hier niet mijn hele verleden hebben en het niet zeer noodzakelijk is om me hier acuut te laten operenen heeft mijn arts hier na overleg besloten dat het makkelijker is om me terug te laten gaan naar nederland en daar in het ziekenhuis alles nog een keer te laten bekijken. en misschien te laten fixen

het is wachten nog op 1 restulaat om me te kunnen laten gaan. Sinds ik hier ben wat ik begreep heb geen aanleiding meer gehad om weer een schok te krijgen. Ze hebben de icd/paemaker zo ingesteld dat het moeilijker is om een schok te geven. ik heb nu alle bewegigsvrijheid gekregen binnen het ziekenhuis. ze willen tot maandag wachten en daarna wordt beslist wanneer de terugvlucht is.


-------------------------------------
dit betekend helaas dat mijn reis naar canada voor deze keer niet 28 dagen maar 5 dagen is geweest, maar dit betekend zeker niet dat ik de reis zeker alsnog ga maken. het wordt nu alleen wat later in het jaar. en dan hopelijk zonder gedoe met mijn gezondheid ;)

ik vind het helemaal niet erg dat het zo gelopen is, al had ik het natuurlijk anders gezien. ik ben weer een hele ervaring rijker en het is het leven en tsja dat is af en toe zeer wendbaar. ik heb in ieder geval de gezondheidszorg hier mogen ervaren en ik moet zeggen dat het zeker niet slecht is. ook is mijn engels weer een stuk beter geworden.

Dat was het dan maar weer. tot een volgende update

Groetjes, Joran



  • 29 Mei 2010 - 18:57

    Hans:

    kijk joran het leven is vol met up and downs, maar met jou kan het vanaf nu alleen maar up gaan, want niemand ter wereld heeft zoveel pech, het is spijtig maar helaas waar voor joue, maaar wij weten dat jij misschien niet deze keer maar zeker de volgende keer alles eruit weet te halen

    sterkte van jolanda hans en bibi and ofcourse jet the killer cat

  • 29 Mei 2010 - 19:27

    Phebe:

    Das effe schriikken zeg laat me weten als je weer in nederland bent en let goed op jezelf

  • 30 Mei 2010 - 19:32

    Frans En Marijke:

    Ha die Joran,
    Jammer dat we je niet even snel kunnen bezoeken in het ziekenhuis. Hadden we anders zeker gedaan hoor. Wat je reis betreft: Goed dat je voor de herkansing gaat! Hou je taai de laatste dagen in het ziekenhuis.
    Liefs,
    Marijke en Frans

  • 31 Mei 2010 - 11:46

    Monique:

    Joran wat kijk je positief tegen de situatie aan! Goed van je hoor! Elke ervaring is er 1, en je talenknobbel ondekt!!! Check je nu je er toch bent het legionella proces daar even?? Greetzzz

  • 01 Juni 2010 - 07:36

    Rob J:

    Waaaaaat?? nou dat heb jij weer...
    In ieder geval beterschap en een goede thuisreis.
    Hopelijk kan je de reis later dit jaar nog eens vervolgen.
    Groet.

  • 02 Juni 2010 - 07:00

    Wendy:

    he joran
    hoe ist nu? Ben je al op de terugweg of ben je nog in canada wel jammer dat het zo moet eindigen maar gelukkig ga je je reis op een ander moment afmaken...
    Beterschap groetjes
    wendy heliomare wonen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 20525

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: