Een rare wending aan de reis...... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Een rare wending aan de reis...... - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Een rare wending aan de reis......

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

26 Mei 2010 | Canada, Toronto

Hoi,

ik wilde jullie wat vertellen wat er helaas is gebeurt...:(:(:(

wees niet ongerust. ik ben nu in goede handen zoals ze dat zeggen......

ik was eergister weer aan het lopen door toronto en heb daarbij "out of the blue" 2 keer een schok gehad van mijn icd/pacemaker, waardooor ik me heb laten na checken in het dichtsbijzijde ziekenhuis... en daar zit ik ook nu nog

ik weet niet of ik mijn reis kan hervatten, wat misschien wel mogelijk is. ik moet nog wat resulaten afwachten en dan wordt er besloten.

misschien is het heel kort door de bocht en direct maar jah.. dit is nou eenmaal gebeurt.


nou tot maar weer een volgende update

Groetjes, Joran

  • 26 Mei 2010 - 21:03

    Jolein :

    He jongen! Dat is even schrikken. Ik hoop dat je een beetje tot rust komt.Je bent vast in goede handen. Wat zeggen de doktoren? Ik hoop zo voor je dat je je goed genoeg voelt en weer het vertrouwen hebt om de reis te hervatten. Daar moet vast een mouw aan te passen zijn!! Moed houden hoor!
    Sterkte en heel veel liefs, Jolein

  • 26 Mei 2010 - 21:19

    Yngwe:

    Ben heel benieuwd hoe t afloopt!
    wel een gratis hotel zo, maar niet zo luxe als je gewend bent natuurlijk;)
    Ik ga er lekker eigenwijs van uit dat je je reis gewoon kan voortzetten hierna(A)
    we horen het wel! Succes daar!

    p.s.: mooi uitzicht over/tegen Toronto toevallig?

  • 27 Mei 2010 - 06:30

    Wendy:

    he joran
    dat is niet zo mooi nu maar hopen dat alles mee valt en je toch je reis kan hervatten.
    We duimen voor je.
    Sterkte en groetjes
    Wendy Heliomare wonen

  • 27 Mei 2010 - 08:57

    Buur & Buur:

    Klote man van je icd:(
    We hopen dat het snel weer beter met je gaat, en dat je je reis verder kan vervolgen!

    We hopen snel weer wat te horen!

    Sterkte man,

    Buur en Buur

  • 27 Mei 2010 - 10:52

    Monique:

    Joran,ik hoop zooo dat je gezondheid het toelaat de reis weer op te pakken!!

  • 27 Mei 2010 - 12:09

    Aaf En Karin:

    Hoi Joran,

    Dat is schrikken zeg.
    Wij hopen dat het snel beter gaat en dat je groen licht krijgt om verder te reizen.

    Al zwaaiend, Aaf en Karin

  • 28 Mei 2010 - 08:35

    Pa:

    Nou daat iswel een heel karig verslag. je hebt veel meer meegemaakt wat het vermelden waard is. Tijd voor een update?

  • 28 Mei 2010 - 15:02

    Mams:

    en graag een mooie foto van het smakelijke eten, en van die Dr. Cameron???

    liefs (K) Mam

  • 28 Mei 2010 - 15:10

    Mams:

    Hola, ik zie nu pas dat je nog hele mooie fotoos van Toronto hebt toegevoegd!
    :-D Wat een schitterend uitzicht vanaf die toren zeg!!!
    liefs Mam

  • 29 Mei 2010 - 07:13

    Frans En Marijke:

    Ha die Joran,

    Jeetje joh, schrikken. Hopelijk is alles snel weer in orde. Zie het maar positief: ook dit is een ervaring, zo'n ziekenhuis. We hopen dat je je reis kunt voortzetten.
    Liefs,
    Frans en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20519

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: