The Journey begins - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu The Journey begins - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

The Journey begins

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

20 Mei 2010 | Canada, Toronto

Het is 18 mei en ik krijg het telefoontje van het reisbureau dat mijn tickets gearriveerd waren. ik een afspraak gemaakt met het reisbureau en zo gezegd zo gedaan...., ik de volgende dag naar nijmegen om de boel op te halen... daar aangekomen ging ik naar het reisbureau. na alles gekregen te hebben en nog wat uitleg was ik eindelijk klaar voor de BIG journey.

In de middag ging ik weer terug naar mijn huisje en daar de dingen verder op te ruimen en te schonen..

na wat tijd ging ik voor het eerst met de hele boel.... (zie eerste paar foto's) huppekee de trein in op weg naar mn pa. die me (samen met de familie) volgende dag weg zou brengen.
-------------------------------------
Na een kort nachtje ging om half 6 de wekker en moesten opstaan voor de reis naar schiphol.....
We (pa, ma, en mijn broers) hadden de trein van 6:37 uit Castricum en kwamen met een overstap te Zaandam aan te Schiphol Airport om 7:15...

Vrijwel meteen ging ik naar de incheck om mijn koffer waarwel te zeggen. De inckeck liep vlekkeloos. na ongeveer een kwatier kwam me zus ook aan om me uit te zwaaien....

om 10 voor half 9 ging ik door de douane en draaide me nog 1 keer om om iedereen gedag te zwaaien :p...
vanaf nu stond ik op me zelf...

Bij de gate aangekomen ik kon meteen boarden.... bij de controle ging niets mis en ik kwam er zonder extra controles doorheen... na het flesje gevuld te hebbben met water ging door de sluis naar het vliegtuig....

We gingen weg van gate E20 en
na 20 minurten taxiën kwamen we aan aan bij de baan 36L :)

we hadden een "rolling start" (zonder te hoeven wachten) gaaf joh :).
Eenmaal in de lucht maakte het vliegtuig vrijwel een bocht naar links om zo zee waarst te gaan. ...(denk dat ik recht over de regio wijk aan zee / Castricum ben gegaan omdat ik niet echt meer Corus zag :P….)
na 8 uur vliegen … was ik precies op tijd aan. (11:48 lokale tijd…. Nederlandse tijd : 17:48 … )onderweg was het personeel hartstikke goed bezig met het bedienen van de passagiers.. we kregen veel te drinken en zelfs een warme lunch ;)...


Nou weer genoeg getypt mn oogjes gaan half dicht het is nu hier 21:00 (ned tijd 3AM. :P... )zit nu in het hotel maar heb een dag gehad van +- 21 uur op dus ik ga maar eens wat relaxen en dan naar mijn nestje...morgen staat me weer een druk programma te wachten...

Tot de volgende update:)

Cya


  • 21 Mei 2010 - 07:17

    Timo:

    Buurman!! fijn dat de vlucht goed verlopen is!
    Geen dingen verloren onderweg?;)

    tot spreeks

  • 21 Mei 2010 - 07:23

    Berry Van Betuw:

    Hoi Joran, Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Ik wens je veel plezier in dit prachtige land.

    Vriendelijke groet, Berry van Betuw

  • 21 Mei 2010 - 15:38

    Donald:

    Het is nu bij jou 11:32 als het goed is. midden in je eerste dag. Ik hoop dat je je ogen een beetje open kunt houden. Twee korte nachten doen een mens niet frisser uit zijn ogen kijken. Zal ik je mijn foto's van de heenreis via picassa linken?

    Je kent mijn motto:
    Geniet nooit met mate. Daar heb je oa twee ogen en een open hart voor nodig :)

    Grz Pa

  • 21 Mei 2010 - 17:15

    Mams:

    Hoi Joran,

    je hebt t gister nog lang volgehouden joh! Leuk om zo je reisverslag te lezen. Heb je vandaag al een excursie? Of morgen pas?
    k Lees t hopelijk in je volgende update?

    Enne, hier is het ondanks een stralend mooie dag maar een kleine 20 graden! Bij jou is t 25! graden en kan de jas thuis blijven denk ik?

    liefs ;-)Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joran

Actief sinds 24 April 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20455

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 09 Juli 2019

Ierland trip

06 Juli 2017 - 11 Juli 2017

Traveling Ierland

17 December 2013 - 02 Februari 2014

Adventure in the far east and south

05 Mei 2011 - 28 Mei 2011

Crossing Canada

20 Mei 2010 - 04 Juni 2010

Travel Canada

Landen bezocht: