Going Home!!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu Going Home!!!! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Joran Donkersloot - WaarBenJij.nu

Going Home!!!!

Door: Joran

Blijf op de hoogte en volg Joran

02 Juni 2010 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

ik heb jullie wat te vertellen :). ik heb net alles rond gekregen om weer terug naar Nederland te kunnen gaan....

Helaas kan ik nog 1 nachtje van het prachtige canada genieten. morgen is er een vlucht terug.

ik ga donderdag(lokale tijd) 17:55 op het vliegtuig. en ik kom aan vrijdag(lokale tijd) 07:00 aan op Schiphol Airport. daarna weet ik nog niet waar ik naar toe ga. dat is dan ff de vraag....

--------------------------------

Aankomstdatum: Vrijdag 4 Juni 2010
Aankomsttijd: 07:00
Stops: Non-Stop
Reistijd: 7hrs 5mins
Vliegtuig: 74M (Boeing 747 (Mixed Configuration))
Klasse: Business class Economy class
Totale reistijd 7hrs 5mins

-------------------------------

ik ga het wel missen. na 2 weken Toronto voel ik me "thuis". ook al zit ik in hotels en tsja ook het ziekenhuis, het zal wel weer even wennen worden dat ik "iedereen" kan verstaan. Ik moet ook weer oppassen wat ik ga zeggen... o o :(

nou jah.

Tot Snel!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Joran

• 03 Juni 2010 - 00:09

Anne:

Zo damn, Joran toch! Heftig weer allemaal. Zal ook nooit eens goed gaan heh. Nou gelukkig vat je het goed op ga je je reis op een ander moment hervatten :-)

Fijne reis terug en tot snel!

• 03 Juni 2010 - 07:21

Mams:

k Kreeg net van Piety toestemming om later bij haar binnen te komen "vallen", zodat ik jou op kan halen, lief hé?
    Dus ik ben er morgenochtend :-D!
    liefs Mam

• 03 Juni 2010 - 10:09

Monique:

Goede reis terug Joran, we hebben alvast mooi weer voor je geregeld.

• 03 Juni 2010 - 10:49

Hans:

een goede reis terug joran

• 03 Juni 2010 - 13:47

Buur & Buur:

hey joran,

een goede reis terug
    en klote dat het allemaal zo gelopen is en hopelijk kan je de reis snel over doen

• 03 Juni 2010 - 19:04

Jolein :

Hoi lieve Joran,

geniet nog even van de vlucht. Hier hebben we inmiddels zomers weer, tijd dus om ook hier te relaxen, lekker maltje en misschien gewoon weer plannen te maken voor een volgende reis???
    Eerst maar even helemaal herstellen. Komt goed.
    Goede vlucht!

Jolein